Minä ostin talon. Pintaremonttia vailla mutta muuten hyvässä kunnossa.

BeFunky_20130929_104621.jpg-normal.jpg

Itse asiassa tarina meni näin:

Olimme ystävän kanssa taannoin kirpparireissulla. Yhdellä kirpparilla näin Lundbyn nukkekodin. Osoitin sitä ystävälleni ja sanoin: "Ennen mullakin oli tollanen ruma nukketalo. Sitten äiti osti mulle 8-vuotislahjaksi kauniin." Menimme pois kirpparilta. End of story. Kunnes...

Kotona bongasin Pinterestistä kirjahyllyn, joka oli tehty nukkekodista. Jäi hinku ostaa nukkekoti, mutta kun minulla ei ole autoa ja kun sain sellaisen lainaan oli kirppis kiinni. Kun sitten etsin liinoja lamppuani varten törmäsin tällaiseen. Kaksi jatkokerrosta... ei mulla sellaisia ollut. Hintaa 30 euroa, mutta pakkohan se oli ostaa, kun remontoimaan oli kova halu!

Tuossa yllä olevassa ennen kuvassa talosta on jo itseasiassa poistettu varsinaisen talon välikerros. Huoneet ovat niin matalia, että saa olla aika pieni kirja, että niihin mahtuu. Poikaystävä teki työtä käskettyä ja repi väliseinät irti. Itse poistin lopulta ikkunan karmit, kun ensin olin aikonut jättää ne.

BeFunky_20130929_105559.jpg-normal.jpg

Sitten poistin tapetit sumutinpullon ja lastan avulla. Katkoin kuparijohdot talon takaa. Paklasin syntyneet vauriot ja pistokkeiden paikat parhaan kykyni mukaan. Sitten maalia pintaan. Sitä oli vielä tytön huoneen seinistä jäljellä.

BeFunky_20130930_095843.jpg-normal.jpg

Maalasin vielä tekstin "Once upon a time..." - Olipa kerran. Tarinatalohan tästä tulee!

Insert books ja voilá:

BeFunky_IMG_2144.jpg-normal.jpg

Kohti seuraavia seikkailuja!

xoxo, 

minä