Meillä alkoi eilen synttäriputki. Tyttäreni täytti 12 vuotta, tänään synttäreitään viettää poikaystäväni. Tyttö on tämän viikkoa isällään, joten näiden kahden kakku tarjoillaan aikuisille tiistai-iltana ensi viikolla ja tyttö juhlii kavereiden kanssa torstaina. Melkoista leipomista on siis tiedossa!

Jotain ajattelin tehdä poikaystävälle jo tänään aamukahville. Niinpä toissapäivänä askartelin sokerimassasta Wolverinen ja eilisillan töistäpääsyn jälkeen käytin mansikkaleivosten tekemiseen. Aamulla aikaisin ennen tänne töihin tuloa nousin laittamaan pikkupizzoja uuniin ja keittämään kahvia. Minä olen aamu-uninen ihminen, joten tämä vaati minulta ponnisteluja...

Tässä aamupalatarjotin:

BeFunky_SAM_0649.jpg-normal.jpgWolverinen oli tarkoitus seisoa pystyssä kakun päällä, mutta siitä tuli melko painava, joten se työntyy nyt "kakusta" tuossa asennossa. :)

Vastoinkäymiset eivät suinkaan loppuneet tähän. Minä menin 5.45 herättämään sankaria, koska minun piti sitten kohta lähteä töihin. "Anteeksi, että herätän näin aikaisin." Poikaystävä kierähti sen verran sivuun että sain tarjottimen laskettua sängyn reunalle. Sen verran se viitsi olla hereillä, että puhalsi kynttilät sammuksiin. Sen jälkeen se jatkoi unia.

"Et siä voi käydä nukkumaan, jos sulla on kupillinen kuumaa kahvia siinä vieressä!" "Miksi en?" "No jos siä vaikka käännähdät, niin se on lattialla! Vienkö sen pois?" "Joo, mä en TODELLAKAAN ala syömään sitä (...katsoo kelloa...) varttia vaille kuus aamulla!!!" "Syö sinä vaan", se huusi vielä perään. Kato kun minä kasvissyöjänä syön salamipizzat ja kakun, jossa on 14 liivatetta!

No mulla on kyyneleet melko herkässä tässä raskaushormonien myllerryksessä, joten itkua niellen miä sitten kiikutin sen tarjottimen pois tosi loukkaantuneena. Poikaystävä käänsi kylkeä. Seuraavat puoli tuntia nyyhkytin yksin tytön huoneessa, kunnes päätin, että nyt on absoluuttinen pakko lähteä töihin.

BeFunky_DSCF7269.jpg-normal.jpg

Tässä on minun lahjukset, joiden hankkiminen sekin oli kohtalaisen hankala prosessi. (Älkää ikinä tilatko mitään cdon.comista!) Yritin paketoida ne vanhan postipaketin näköisiksi. Sinne jäi avaamaton paketti poikaystävän viereen! Toisen paketin alalaidassa on teksti: "Koska olen hyvä tyttöystävä, laitoin toiseen pakettiin tissit!" (ks. postimerkki) En tiedä, miten hyvä tyttöystävä olen, sillä tämän saamani arvostuksen jälkeen näin sen verran punaista että paiskoin wolverinekakun ja pikkupizzat roskikseen. Jotain reunapaloja loppukakusta jätin kotiin jääkaappiin, mutta isoimman osan otin mukaan töihin, kahvihuoneeseen. Toivottavasti maistuu siellä! Just viime viikolla valittelin, että kaikki muut aina tuovat sinne jotain mutta minä en ole vielä koskaan tuonut mitään. No nyt olen! Hyvää Timin syntymäpäivää kaikille!

Pitää vielä tähän loppuun esitellä tytön etukäteen poikaystäväni vanhemmilta saama lahja, josta tyttö oli aivan haltioissaan.

BeFunky_DSCF7270.jpg-normal.jpg

Suurena jenkkilipun fanina nämä olivat sille enemmän kuin mieluiset!

Hammasta purren,

xoxo

minä