En ole ehtnyt juuri shoppailemaan RM:n syksyäkään, kun joulu on jo kaupoissa. Ja Hollanin faniryhmän Facebook-sivuilla esitellään jo ensi kesää. Mutta himmataanpa vauhtia nyt vähän ja pysytellään syyskokoelmassa...

Kuvittelepa tilanne, että saat vieraita. Tarjoat vaikka sämpylöitä päällisineen vieraillesi. Olet kattanut pöydän kauniisti ja hillitysti. Mutta... margariinirasia on riemunkirjava! Se pilaa täysin feng shuin. (Minä olen väriallerginen) Tähän ongelmaan syyskokoelma tarjosi minulle ratkaisun:

1.jpg

2.jpg3.jpg

4.jpg

Voirasiaa löytyy kahta kokoa (S ja M) ja minun omani on se isompi (22,95€). Omani hain tietysti Kotkan Karhulasta, iki-ihanasta PPs Decoresta! Parempaa palvelua ei muuten saa mistään!

Tähän isompaan rasiaan mahtuu 400g:n voirasia kokonaisena sisälle. Meillä se tarkoittaa sitä, että nyt ostetaan pienempiä Oivariini-rasioita. Ennen käytössä oli se 600 gramman pakkaus.

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Kuvissa poseeraa RM:n astioiden ja taaperon lisäksi myös meidän perheen aikuisten leivänkorvike ja taaperon suuri herkku, karppinäkkäri, joka ohjeen bongasin ruokaraamatustani karkkipäivä-blogista. Se on meillä niin suuressa käytössä, että ohje on kirjattu keittiön kaapin liitauluoveen.

8.jpg

Rehellisyyden nimissä, olisihan siellä RM:n syyskokoelmassa, joulukokoelmasta nyt puhumattakaan, vaikka mitä muutakin ihanaa. Lottovoittoa odotellessa...

xoxo,

minä

 

* Siirretty Starboxista 6.2.2019 *