Olen jo pitkään haaveillut Riviera Maisonin Epicerie-maustehyllystä. Mutta se kun on vanhempaa mallistoa, niin eihän sitä enää mistään saa. Silloin tällöin sellainen vilahtaa huutokaupassa Riviera Maison kirpputorilla mutta se sattuu aina sellaiseen aikaan, ettei minulla ole rahaa. Nyt ihana Kata oli löytänyt sellaisen Hollannista ja saisi sen toimitettuna Kotkaan. Ja sain joustavan maksuajan. Pakkohan tuohon onkeen oli jo tarttua!

Tässä se nyt on:

kitchen3.jpg

Haluaisin tähän hyllyyn myös RM:n maustepurkit. Kun ne tulivat markkinoille, ajattelin, että ostan yhden kerrallaan joka ostosreissun yhteydessä... ja sitten, kun joskus löydän tuon rottinkihyllyn, minulla on purkit siihen valmiina. No toisin kävi! Ehdin ostaa tasan yhden, kun purkit hävisivät kaupoista. PP's Decoren Anna lupasi selvittää, onko näitä vielä mahdollista saada...

kitchen4.jpg

Nyt minulla on sitten hyllyssä vanhat Ikean purkit. Sen verran hyllyssä on heittoa, että ihan kaikkiin lokeroihin Ikea-purkki ei mene, siitä tyhjät kolot. Purkkeja kyllä olisi...Samalla hylly pisti ympäristönsä remonttiin... eihän vanha punainen keittiökello enää sopinut rottingin viereen, joten oli tilattava uusi keittiökello. Yllätys, yllätys - Rivieraa!

kitchen2.jpg

kitchen1.jpg

kitchen5.jpg

Sammutuspeiton ostatin Bauhausista samalla reissulla, kun ostimme yläkerran laminaatit.

kitchen6.jpg

Nyt kun katselen näitä kuvia ja maustehyllyä, niin sehän on ihan vinossa... Palaisikohan poikaystävällä pinna, jos pyytäisin vähän korjaamaan sen asentoa? :D

Joillakin olen nähnyt tämän hyllyn upotettuna lieden päälle kaappiin. Niin tämä näyttäisi kaikkein parhaalta. Mutta kun meillä se ei onnistu, kun on tuo kaasuliesi ja iso, kaapistosta irrallaan oleva liesituuletin. Niinpä en sitten tuon parempaa paikkaa hyllylle keksinyt.

Sitten aurinkoista kevätpäivää viettämään, eikös niin?

xoxo,

minä