Kävin tuossa viime viikolla tyhjentämässä Kotkan Fidan pienistä pitsiliinoista. Jätin toki värilliset liinat sinne. Tässä on saaliini:

pitsienpitsi-normal.jpg

Ekaa kertaa tutkin myös romuhyllyä, joka on ahdettu täyteen epämääräisiä laatikoita ja tavarapinoja, sieltä löysin nämä aarteet:

napit-normal.jpgkehykset-normal.jpg

Kotkankadun nappikaupastahan sai joskus kahvikupillisen nappeja parilla eurolla mutta kun nimiä mainitsematta joku (Hessu) tyhjensi kaupan, niin täytyy tyytyä kirpparien antimiin. :D

Kehyksistä oikeanpuoleisessa oli 2,5 euron hintalappu. Vasemmanpuoleisessa ei näkynyt hintaa lainkaan. Kun sitä kysäisin, myyjä sanoi että euron, kun on niin kehnon kuntoinen. Mutta minä nimenomaan tykkäsin näistä juuri siksi, että niissä on naarmuja. Liian uudennäköiset asiat eivät ole mun mieleen. Sitä paitsi kehnommassa kunnossa kai tuo oikeanpuoleinen on?

Mutta palataan pitseihin... Jos kotonasi asuu turhia pitsejä tai löydät kirpparilta oikein pitsien pitsin, niin lähetä ne tänne. Minulla on projekti. Minulla on unelma...

pitsit2-normal.jpg

Jos sä oot nevahööd musta, ei haittaa...

xoxo,

minä