Kun sain käteeni sisustuskaupan lahjakortin (kiitos taas! <3), ensimmäinen ajatus oli ostaa jotakin hyödyllistä keittiöhärpäkettä teinin tulevia rippijuhlia silmällä pitäen. Suunnitelma vaihtui kuitenkin täysin, kun pääsin Living Deauvilleen ja näin kaikki ihanat uudet kesäkoristeet. Tein siis täysin päinvastoin: ostin pelkästään "turhia" juttuja, ja ihan vaan omaksi iloksi!

Olen pitkään haaveillut Riviera Maisonin kaihdinikkunoista.m%C3%B6%C3%B6.jpg

(kuva: Riviera Maison)

Mutta arvatkaapa vaan, mitä tuo 90 senttiä korkea kapistus maksaa!? 429 euroa!!! Nyt löysin vähän pienemmän kaihdinikkunan Living Deauvillestä 59,90 eurolla. Olihan se otettava!

a1.jpg

Siinä sitten mun muutkin ostokset. Yleensä mun uskonto kieltää ostamasta kalliita kynttilöitä. Mutta nyt petti sekin periaate, kun tuo kookos-lime kynttilä tuoksui vaan niin ihanan kesäiselle! (17,9€). Loput rahat käytinkin sitten simpukoihin, meritähtiin ja tuohon rantakylttiin (6,9€). Nuo merenelävät ovat minusta Living Deauvillessä melko edullisia!

a2.jpg

a3.jpg

Mun vessansisustusbuumi sen kun jatkuu. Nämäkin löysivät itsensä vessaan. Alakertaan.

Levittelin joskus Porin Yyteristä kerättyä rantahiekkaa vessan lipaston kannelle. Minulla on paha tapa haalia kiviä tai hiekkaa mukaani vähän joka paikasta...

a4.jpg

a5.jpg

Laitoin vähän hiekkaa harjapurkin pohjallekin. Mutta kuka myöntää vieneensä sen hyvän harjan?

a6.jpg

Noin. Nyt on vessa kesäistetty. Mihinkäs suuntaan jatketaan?

xoxo,

minä