Tänne on jostain syystä jo etukäteen tuotu kastelahjoja. Mummo kiikutti tänne paketin ja olen nyt hieman hämmentynyt siitä, kuuluuko se avata nyt vai vasta kastepäivänä.

lahja.jpg-normal.jpg

Mummin ja vaarin lahjaa sen sijaan jo kokeiltiin. Se on siis kastesormus. Bea saa sen sormeensa kasteen ajaksi ja sitten sen voikin siirtää ketjuun.

Fotor0206201228-normal.jpg

Tyttö on kyllä oikea prinsessa! Innostui heti, kun laitettiin koruja. Ilme kääntyi hymyyn ja vähän poseerattiinkin kameralle, josta tähän saakka ei ole juuri välitetty...

Mitä prinsessat pukevat päälle juhliinsa? Röyhelömekon?

ristiaiset4-normal.jpg

Olen vielä vähän epävarma villatakista, joka tuli settinä mekon kanssa. Mulla olisi vauvalle tosi kaunis Newbien sininen villatakki mutta kuuluuko tytöillä kuitenkin olla vaaleanpunaista ristiäisissään? Ja mikähän noille kengille oikein on tullut? Ne ovat alkaneet kellertää - paitsi siitä kohtaa toista pohjaa, jossa on ollut hintatarra. Auringossa eivät ole olleet, en yhtään tiedä, mikä tuon aiheuttaa!!!

Kengistä puheen ollen:

kortti-normal.jpg

Aivan ihanan kortin (ja lahjan) sain työkavereilta. On vaatekeiju ollut siellä hereillä, kun tiesi tuoda Newbieta ja vielä sellaisia vaatteita, joita meillä ei ennestään ollut! :)

Ja pieniin kenkiin menevät tietysti pienet varpaat:

717-normal.jpg

Jos Bea on prinsessa, olenko minä kuningatar?

xoxo,

minä