Living Deauville

Muumimaan jälkeen ehdotin piipahtamista Living Deauvillessä, jota poikaystäväni kutsuu Living Deviliksi jostain syystä. Nappasin muutaman kuvan ihanuuksista siellä.

c1.jpg

c3.jpg

Vitsikkä kun haluaisin tuossa ylhäällä olevat sipsi- ja popcornkulhot. Minulla on saman sarjan violetti sipsikulho, jonka olen saanut äidiltä joululahjaksi mutta nuo kutkuttelisivat nyt mun värihermoja paljon kivemmin. Ei ehkä erotu kuvasta mutta teksti on sellaisella metallinhohtoisella hopealla.

Silmiin iskivät myös meritähdet, joista olen haaveillut.

c4.jpg

c2.jpg

Ihan käsittämätöntä, että huomasin vasta kotona valokuvassa nuo ihanat tuikkulyhdyt. Niissä on kuitenkin merihevosia, joita rakastan valtavasti! Olin kai niin haltioissani meritähdistä, ettei minulla ollut silmiä muulle.

Tässä osa saaliistani kotioloissa. Palluskan mallinen meriörkki on ostettu Cobellosta kotimatkalla - eikä maksanut kuin 50 senttiä! Meritähdillä oli hintaa muistaakseni 3 euroa ja 3,9 euroa?

c30.jpg

Ihania, eikö?

Living Deauvillen alakerrassa on oikea lasten paratiisi ja taaperon olikin päästävä testaamaan kaikki kulkuneuvot siellä, vaikka kotona on lähes samanlainen auto.

c7.jpg

c5.jpg

c6.jpg

Kassalla maksaessa ostoksiani nappasin vielä kuvan ihanista ajopuutähdistä.

c8.jpg

Vanha Vanto

Siirryimme Vanhaan Vantoon, jonka pihapiirissä on lampaita, jotka ovat nousseet taaperon lempparieläinten joukkoon sen jälkeen, kun niitä Walesissa ja Englannissa näimme läjäpäin.

Niinpä jätin taaperon ja isin pihaan ihailemaan lampaita...

c9.jpg

c10.jpg

...ja kanoja, siksi aikaa, kun menin ihastelemaan sisustusjuttuja.

c11.jpg

c12.jpg

Taapero oli kuulemma yrittänyt syöttää kiviä kanoille, kunnes kana oli nokkaissut sitä sormeen.

Minä puolestani shoppasin JDL:n maalia tuleviin projekteihin ja ihailin kauniita esineitä.

c13.jpg

c14.jpg

Kun palasin takaisin, taapero viihtyi edelleen lampaiden parissa.

c15.jpg

Yksi lammas alkoi lähestymään välittömästi minut nähtyään. Erehdyin lluulemaan, että se kaipasi hellyyttä...

c16.jpg

c17.jpg

Mutta todellisuudessa se olisikin halunnut syödä laukkuni hihnan, kameran hihnan ja poikaystävän takin narut. Kun syömähomma ei onnistunut, se siirtyi katsomaan taaperoa.

c18.jpg

Se oli taaperosta hauskaa niin kauan, kunnes hänen tasapainonsa petti ja jalka valui lammasaitauksen puolelle. Taapero ojensi kädet minua kohti ja huusi selvällä suomenkielellä: "äkkiä!", ilmeisesti peläten, että lampaat söisivät hänen jalkansa.

c19.jpg

Oli aika jättää lampaat ja käydä viel yhdessä sisustajan unelmassa...

Loviisan Aitta

Loviisan Aitassa tarjosin kahvin ja pillimehun perheelle ja jätin heidät istumaan kahvilapöytään, sillä aikaa, kun kiersin Navettaa. Kahvilassa oli kaikenlaisia ihania Riviera Maison-pöytäryhmiä... mutta luulen poikaystävän kiusallaan valinneen sellaisen, joka ei RM:ää ollut.

c25.jpg

Poikaystävällä oli ehdotus siitä, miten miesten kurjuutta ostosreissuilla voitaisiin minimoida: "Kun lapsille on kaiken maailman lampaita ja puuhapaikkoja, niin pitäisi olla sellainen miesparkki, niin nekin suostuisi tulemaan tänne. Siellä voisi olla kaljaa ja pleikkari." Sisustusliikkeet, saatte vapaasti käyttää ideaa! Miesten lompakonnyöritkin aukeaisivat ehkä helpommin... joo, joo, ota sieltä rahaa, mulla on nyt peli kesken... (toim. huom. maksan kaikki sisustusostokset ihan omista palkoistani)

Anyways, tässä ihanuuksia Aitasta:

c20.jpg

Olen pitkään haaveillut kompostiämpäristä. Ajattelin, että sellainen innostaisi minua lajittelemaan jätteeni (uuden vuoden lupaukseni 2012).

c21.jpg

Arvatkaa, harmittiko huomata, että äidilläni on jo sellainen. Nyt tälaisen hankkiminen olisi matkimista... :(

c22.jpg

Merimerkit ja koordinaatit tuntuvat nyt viehättävän minua.

c23.jpg

Löysin myös söpön kahvakuulaovistopparin, joka sai minut miettimään, voisinko maalata omat kahvakuulani??? Jos nätit kuulat vaikka innostaisivat kuntoilemaan. Minun kahvakuulani voisivat yhtä hyvin toimia ovistoppareina... olisi sitten ainakin jotain käyttöä niillä (nimim. 2 kertaa kotona jumpannut)

c24.jpg

Riviera Maison-rakennukseen poikaystävä halusi tulla mukaan. Varmaan vahtimaan rahankäyttöäni, sillä siellä oli suurin vaara polttaa rahaa.

c27.jpg

c28.jpg

Kävelin kuitenkin tällä kertaa ulos ostamatta mitään. Otin kuitenkin mukaan ilmaisen vinkin. Oven ulkopuolella oli nimittäin ikkunanpokaan tehty liitutaulu, juuri sellainen, jonka olin ihan itse keksinyt askarrella edellisellä viikolla jämätarpeista! Ja siinä oli RM:n Ramatuelle Beach-sarjasta lainattu teksti, jonka päätin kopioida meidän tauluun. Minä en siitä Ramatuelle Beach-sarjasta ole kauheasti innostunut... liikaa värejä mun makuun. Mutta näin mustvalkoisena se toimii...

c26.jpg

Ja tässä idea kopioituna meidän partsille. Taustalla näkyvät superlikaiset parvekelasit ja yrttipuutarhani, joka on aikalailla kuollut syystä että olen ollut tänä kesänä kahdella viikon riparilla ja yhdessä viikon reissussa. ja poikaystävälleni selvisi viimeisimmän reissun jälkeen kolmatta kertaa, että kun pyysin kastelemaan kukat, tarkoitin myös parvekkeella olevia kasveja. Plussapuolella, orkidea, joka on sisällä, ei ole koskaan kukkinut kauniimmin.

c29.jpg

Meillä tytöillä oli hauskaa mutta poikaystävän viihtyminen olisi ehkä vaatinut sitä pleikkaria... 

Pitäisiköhän nyt mennä pesemään nuo kamalat parvekelasit?

xoxo,

minä