Bean huoneessa oli aiemmin tosi ruma lamppu, jokaloisti minun ja pikkusiskoni huoneessa silloin, kun jouduin sen jakamaan. En tiedä, miten mokoma hökötys koskaan on kulkeutunut minun kotiini ja joutunut vielä kattoon. Nätin valaisimen löytäminen on minusta ongelmallista. Taivun ihastumaan vain valaisimiin, joiden hinta ylittää 300 euroa. Se taas on aika iso panostus...

Sitten vihdoin löysin Ottava-lampun Ikeasta alle 30 eurolla.BeFunky_IMG_7658.jpg-normal.jpg

Nyt vastaus otsikon kysymykseen, kuinka monta krapulaista upseeria tarvitaan vaihtamaan lamppu: Yksi riittää, mutta älä odota sen tapahtuvan ilman kiroilua. Voi myös olla hyvä idea odottaa seuraavaan päivään. Mutta minä olin sinä päivänä kiukkuinen kuin pistiäinen ja tämän piti tapahtua aivan juuri. Kattoon tuleva osa jäi kuitenkin aivan vinoon ja katosta näkyi se ammottava monttu, josta johdot puskevat ulos.

Sitten seuraavana päivänä, kun molemmat olivat paremmalla tuulella, löytyi Robinhoodista tuollainen valkoinen osa peittämään monttua ja lamppukin istuu nyt paremmin. ei täydellisesti, mutta kelpaa!

BeFunky_IMG_7657.jpg-normal.jpg

Poikaystävän mielestä lamppu on ruma mutta minä pidän siitä. Eilen kävimme Porvoon Paahtimossa (lempikahvilani) aamukahvilla ja siellä ainakin yläkerran katosta roikkui monta tällaista. Poikaystävä nimesi Paahtimon mun sisutustaivaaksi ja kysyi, että täältäkö sain idean lamppuun. En saanut, kun en muistanut, että siellä on sellaiset! Tosin sieltä napattu hyvä idea oli se, että siellä noissa valaisimissa oli paljon kauniimmat ne itse lamppuosat. Sellaiset, joissa on hehkuva kikkarainen lanka värittömän kuvun sisässä. Meidän omaan ripustettiin ainoa kaapista löytynyt lamppu. Mistäköhän ne lamput on Paahtimoon löydetty? Tosin ne eivät ehkä kauheasti valaisisi...

Tässä vielä koko kuvaa Bean puolesta huonetta:

BeFunky_IMG_7659.jpg-normal.jpg

Puuttuuko vielä jotain? Paitsi vaunut...

xoxo,

minä