Minulla oli tasan yksi päivä aikaa jouluostoksille ja silloinkin aika oli rajattu, joten juoksin halki PP'sDecoren, Prisman ja Pasaatin mutta sain luullakseni kaiken tarvitsemani. Toki poikaystävä halusi ottaa vastuun osasta lahjoista, kun minä en muka osaa...

Pp's Decoressa on joulukalenteri, jonka jokaisessa luukussa on jokin tajous. Ja minä satuin kaupalle päivänä, jolloin ostamalla 75 eurolla Riviera Maisonin tuotteita, sai Santé-coolerin kaupan päälle. Siistiä! Lahjoja, jotka tuon summan muodostivat, en tietysti voi ennen joulua paljastaa. Mutta itselle tarttui mukaan kaksi pikkukippoa (á 5,9€). Tarvitsinkin rusinoille ja manteleille kulhot!

c1.jpg

Toki kulhojen idea vähän katoaa, kun pohja peittyy...

c2.jpg

PP's Decoren Anna kertoi, että heillä näistä syödään jätskiä. Sillä tavalla kulho vamaan toimiikin kivemmin, kun pohja on ensin näkyvissä ja tulee taas esiin, kun kulho tyhjenee. Ah, miksi en ostanut useampia? :D

RM:lla on tosi paljon kivoja jouluastiioita mutta minua jotenkin kirpaisee laittaa rahaa astioihin, joita voi käyttää vain muutamana päivänä vuodessa - ja joita täytyy säilöä jossakin loput vuodesta. Mutta jos nyt pari ihan pientä kulhoa...

Parastahan on, että mun oli tarkoitus taaperon synttäreillä tarjota glögiä mutta unohdin koko glögin - ei kun itse nauttimaan vaan, että voin perustella itselleni kulhojen oston!

xoxo,

minä