Olen mainonnan uhri. Yleensä heitän kaikenmaailman mainoslehtiset suoraan roskiin mutta kun muksu toi Pirkan suoraan syliin, niin lukaisin sen läpi. Siellä oli näitä valokirjaimia. B:tä ei ollut, joten vauvalle en voinut tilata, meidän kaikkien muiden alkukirjaimia olisi löytynyt. Tilasin nyt sitten kokeeksi netanttilasta isolle tytölle tällaisen. Harkitsen minulle ja isännälle omien lukulamppujen tilaamista.BeFunky_IMG_2149.jpg-normal.jpg

Eihän sitä nyt yhtä lamppua viitsi yksinään tilaukseen kuitenkaan laittaa. Tilasin siis valojoulukuusen, kun pelkään, että joulu ja oikea kuusi menevät minulta jotenkin ohi synnärillä joulua mahdollisesti viettäessä. Pakko sanoa, että kuvassa se näytti uljaammalta:

BeFunky_IMG_2152.jpg-normal.jpg

Rakastan joulua ylipäänsä mutta tänä vuonna olen tainnut aloittaa sen odottamisen tavallista aikaisemmin. Johtuisiko siitä, että Bean laskettuaika on 24.12?

Ostin kaupasta satsumia, koska niitä kuoriessa niistä leviää joulun tuoksu. Ja katinkontit! Näistä levisi kissanpissan haju! Eilen sitten hain purkin himoitsemaani glögiä ja paketin piparkakkutaikinaa kaupasta. Minä en tykkää joulupipareista... mutta taikinasta kyllä. Nykäisin siis iltapalaksi neljänneskilon piparitaikinaa.

Mutta palatakseni valoaiheeseen, ostin myös ledvalosarjan, jonka varalle minulla on idea... jotain puuttuu vielä sen toteuttamiseksi.

Joulua odotellen, hyvää syksyä!

xoxo,

minä