Ollaan tässä kuumeisesti yritetty miettiä, että mitä olennaista mahtaa puuttua... Ennen Saksaan lähtöä äiti kysyi, että mitäs vielä tarvii. Silloin taisin luetella kynsisakset, vauvan harjan, korvalämpömittarin ja kylpylämpömittarin (jos sellaista nyt edes tarvii). Hokasin, että vauva tarvitsee varmaan myös makuupussin vaunuihin ja ison tytön äitiyspakkauksessa tulleen pussin lahjoitin diakoniatyölle, koska se oli oranssi (yök!). Tilasin siis HobbyHallista vaaleanpunaisen muumipussin mutta se ei ole vielä rantautunut tänne...

Yritimme sitten loppuja välineitä poikaystävän kanssa katsella Prismasta mutta löysimme ainoastaan kynsisakset. No äitipä olikin sitten tuonut harjan ja kylpylämpömittarin Saksan tuliaisina. Eli nytkö puuttuu edelleen vain se korvalämpömittari? :D

 

BeFunky_IMG_7915.jpg-normal.jpg

Tänään olimme Jumalniemessä kuusiostoksilla. Kun kävelimme vauvanvaateliikkeen ohi, poikaystävä kysyi, että eikö meidän pitänyt ostaa Bealle joku joulumekko. Olin jo unohtanut, että siitä oli aiemmin ollut puhetta. Poikkesimme sisään. Tällainen hopeanharmaa hame/villatakkiyhdistelmä löytyi, mutta tonttupipoja ei vauvan koossa ollut. (Tosin vielä vähän aikaa sitten meuhkasin, etten sille mitään tonttupipoa haluakaan; minä en usko tonttuihin vaan Jeesukseen. Mutta nyt tonttupipon haluaisin. Olen nainen, minulla on oikeus muuttaa mielipidettäni. En tosin edelleenkään usko tonttuihin... :D )

BeFunky_IMG_7918.jpg-normal.jpg

Huominen vielä aikaa, jos jotain valmisteluja tarvitsee tehdä. Ainakin pitäisi siivota... Tiistaiaamuna mennään sitten käynnistykseen!

xoxo,

minä