Sain prinsessakemuissa paljon lahjoja, joista iso osa nestemäisiä. Tässä esittelen Riviera Maison-lahjukset - ja pari tuoretta kirppislöytöä.

Sain tällaisen ihanan monikäyttöisen astian. Itse asiassa niin ihanan, että isäntä valitsi aiemmin äidilleen synttärilahjaksi samanlaisen! :D

1.jpg

Tuunasin sen Yyterin rantahiekalla, jota olin aiemmin saanut alkujaan porilaiselta työkaverilta. Hiekka tuli kossupullossa lahjakassissa työpaikan kahvihuoneeseen ja herätti siellä uteliaita katseita, kun lahjakassista pilkisteli pullonkorkki. Hiekkaa se vaan... Sekaan laitoin keräilemiäni mereneläviä. Siis kaupoista keräilemiä - paitsi merisiilin poimin jäämeren rannalta, kun edellisellä Angelin reissulla piipahdimme Trollsundholmissa Norjassa.

Tänä syksynä mennään taas Angeliin! On mulla odotettavaa, kun on formulat Unkarissa ja ruska Angelissa...

2.jpg

RM-lahjaksi lasken myös PP's Decoren lahjakortin. Kauppa oli pullollaan kaikkia kesäuutuuksia, mutta valitsin seuraavan valokuvakehyksen, koska olin juuri saanut mummolta 4 äitini lapsuuskuvaa ja tuskailin, miten kuvat saisi kehystettyä valokuvaseinälleni...

3.jpg

Täydellinen ratkaisu! Kuvan kukat eivät liity aiheeseen mitenkään, mutta oli pakko saada ne kuvaan, kun mulla kerrankin on kauniita kukkia kotona! Leinikit ovat helmililjojen ohella ihan mun lemppareita!4.jpg

^ Olihan mun tungettava kehykseenkin noita merinilviäisiä...

5.jpg

^ Tässä kuvia äidistä (ja äidin siskosta) leikeissä

6.jpg

Ja mun mummo ja ukki - kuvasta päätellen äidin ristiäisissä

Samalla, kun kävin vaihtamassa lahjakortin kehykseen, pyörähdin Jussin jättikirppiksellä katsastamassa tarjonnan. Vasta väitin täällä, että minua ei koskaan onnista kirppiksellä - ja taas onnisti!

Löysin pöydän, jossa oli jonkin verran RM-tavaraa, muttei oikeastaan mitään minua kiinnostavaa, paitsi tämä Yachting Club-tyyny, jonka merkkiä en tiedä:

7.jpg

^ Eikö ole samantyylinen kuin tuo taaempi Cobellosta ostettu tyyny?

Sitten löysin vanhan valkoisen peilin. Se velä hakee paikkaansa kotona, kun se on vähän kermaisemman värinen, kuin kaluste, jonka viereen sitä ajattelin.

8.jpg

Vielä löysin ison läjän muumimukeja, joista valitsin kaksi eniten omaa silmää miellyttävää mukia: Primadonnan hevosen (no koska muistattehan toki mun suhteen Primadonnan hevoseen... ja siitä tulikin mieleen jotain, mitä mun on pitänyt tehdä viimeiset 4 kuukautta...) ja Vilijonkan, koska Vilijonkka on vaan ihan mahtava hahmo!

9.jpg

Hei hepalla ja Vilijonkallahan on melkein sama kuono! Ehkä se on syy mun rakkauteen niitä kohtaan? Tienasin vielä kolmannen muumimukin, kun kävin palauttamassa bileistä kertyneet 2 jätesäkillistä pulloja ja tölkkejä kauppaan ja vaihdoin ne siihen uuteen Sirkus-mukiin. Score!

Siinä taas meikäläisen materialismionnea... menen jonnekin katumaan tavaranhimoani. Seuraavaan kertaan, heipat!

 

xoxo,

minä

 

* Siirretty Starboxista 30.3.2019 *