Minä yritin epätoivoisesti syödä pääsiäisen tienoilla lauantaisin, kun minulla oli karkkipäivä, muumimunia. Toivoin saavani täyden sarjan muumeja mutta enpäs onnistunut, kun mokomia munia ei saanut läheskään joka kaupasta, ja niistä, missä niitä oli, ne loppuivat kesken. Sen sijaan sain joka toisesta munasta Nuuskamuikkusen. Tai Tuutikin. Niinpä minulla oli käsissäni ylijäämäfiguureita. 

Lamppu syttyi:

BeFunky_20140528_160228.jpg-normal.jpg

Valkoisella spraymaalilla, pikaliimalla, ylijäämämuumeilla ja kokoelmalla tyhjiä säilytyspurkkeja, jonka löysin tiskialtaan alta, sain aikaan säilytyspurkkeja askartelutarvikkeilleni.

Robinhoodissa muuten myydään vuoden 2012 Muumi-joulukalenteria. Sillä voisin täydentää kokoelmaani mutta EI KAI KUKAAN MAKSA JOULUKALENTERISTA KESÄLLÄ YLI 15 EUROA??!!!

Muumeilla oli vaarallinen juhannus, minä toivottelen turvallista. Pysykää hengissä!

xoxo,

minä