Tänä vuonna ehdin juhlimaan synttäreitäni moneen eri otteeseen. Ensin Rymättylässä sain poikaystävän perheeltä nämä ihanat aivan minun tyyliseni kupit ja servetit ja lisäksi törkeän suuren lahjakortin ihanaan LivingDeauvilleen:

BeFunky_IMG_9730.jpg-normal.jpg

Beakin sai ihania lahjuksia:

BeFunky_355.jpg-normal.jpg

BeFunky_359.jpg-normal.jpg

Rakastan molempia mutta erityisesti tuota boleroa! <3

Samalla reissulla löysin myös kirppikseltä mukiin menevän näköisen mekon:

BeFunky_361.jpg-normal.jpg

Länsirannikon kirppiksiltä löytyy nätimpiä vaatteita, koska Turussa on Zara. :)

Minä ostin lahjakortillani muun muassa tämän lasikulhon:

BeFunky_345.jpg-normal.jpg

Teinin reaktio oli: "Ei taas!" Olen siis ennenkin ostanut saman tyyppisiä kulhoja. Unelmani on, että niitä olisi oikein paljon ja kaikki olisivat täynnä erilaisia karkkeja. Että semmoinen dieetti... :D Muut pari juttua, jotka lahjakortilla sain, esittelen blogissa myöhemmin. Ne liittyvät erillisiin projekteihin, enkä halua näyttää niitä keskeneräisenä.

Synttäripäiväksi tein taas mokkapalatikkareita Kinuskikissan ohjeella mutta lähestyvän (ja nyt jo ohimenneen) pääsiäisen kunniaksi päätin tehdä niistä tipujen ja munien näköisiä:

BeFunky_340.jpg-normal.jpg

Uusi kulho pääsi jo käyttöön:

BeFunky_347.jpg-normal.jpg

Ja teinille tein spesiaalivalmisteisen tikkarin:

BeFunky_346.jpg-normal.jpg

 Teini puolestaan oli hankkinut minulle aivan ihanan ja huolella mietityn lahjan. Mulla vaan on maailman parhaat lapset! Priimaa pukkaa tulemaan :D

Fotor0423211945-normal.jpg

Tässä pitää tietää, että minä juon vain PepsiMaxia ja kirjeen 18-vuotiaaksi kehuminen hivelee itsetuntoani.

Pari päivää oikeiden synttäreiden jälkeen järkkäsimme ystäväni Hessun kanssa yhteisjuhlat. Tähdet, tähdet-ohjelmaa katsellessa saimme idean kasaribileisiin. Aikuisille on aivan liian vähän naamiaisia, imho!

Fotor042321233-normal.jpg

Näytin kyllä ihan kamalalta... mutta enpä ollut ainoa!

BeFunky_456.jpg-normal.jpg

BeFunky_455.jpg-normal.jpg

Hauskaa oli kyllä... ja muista että:

I'm never gonna give you up, never gonna let you down,

never gonna run around and desert you.

Never gonna make you cry, never gonna say goodbye,

never gonna tell a lie and hurt you

xoxo,

minä