(Aikahyppy helmikuuhun)

Vihjaisin poikaystävälle, että olisin kovasti onnellinen, jos saisin ystävänpäivälahjaksi Riviera Maisonin Sweethearts-purkin. Itse olin hankkinut ystävänpäivälahjaksi namuja ja pleikkapelin.

Ajattelin ensin ostaa Star Wars munia, mutta siten löysin Rähinä Recordsin pääsiäismunia, joissa lukee "Onpas sulla upea toi muna" ... joten ostin molempia.

BeFunky_muna.jpg

Ja lisäksi kaikkia sydämen mallisia namuja, joita löysin.

BeFunky_ystis.jpg

Jätin ystävänpäiväaamuna lahjan pöydälle töihin lähtiessäni. Minulla oli sinä päivänä kaksi siunausta, jotka olivat niin lähekkäin toisiaan, etten ehtinyt ensimmäisen muistotilaisuuteen. Mutta sen verran ylimääräistä aikaa kuitenkin oli, että matkalla Parikan kappelilta Metsäkulman kappelille ehdin nopeasti pysähtymään Karhulan torilla.

Menin PP's Decoreen ihailemaan Sweethearts-purkkia. Mainitsin Annalle, että olin toivonut purkkia ystävänpäivälahjaksi poikaystävältäni. Anna kertoi, ettei ole myynyt purkkia yhdellekään miehelle, joten ostopäätös syntyi siinä. Sillä erää en tainnut ostaa muuta. Sain alkuvuodesta mojovat ylinopeussakot ja ne iskeytyivät maksuun juurikin tuossa helmikuun tilipäivänä. Sweethearts-purkki oli kuitenkin saatava. Eikä siitä tullut edes shoppailumorkkista, kun 5 euroa hinnasta meni Ronald McDonald Lastentalosäätiölle.

BeFunky_IMG_3628.jpg.jpg

Tein hyvää shoppaamalla! Success!

Itsehän olen ollut Mäkkärissä töissä. McOnnenpäivä oli kamalin työpäivä, koska pelkään pellejä kuollakseni ja se kamala Ronald McDonald hengasi kassalla. Kerran vaistomaisesti melkein löin häntä, kun hän tuli liian lähelle! Mutta hyvään tarkoitukseen menee onnenpäivänkin tuotto!

Tässä vielä ystävänpäivälahjani minulle:

BeFunky_096.jpg.jpg

Kun nyt vielä helmikuun jutuista höpötellään, niin liitetään mukaan ainoa taltiointi tämän vuoden Oscar Nightista:

BeFunky_002.jpg.jpg

Oskari-leivokset. Tuo yksityiskohtainen patsas on teinin väkertämä. Erihieno - mutta minä tein 20 tuollaista rumempaa samassa ajassa, kuin teini yhden tuollaisen yksityiskohtaisen. Hyviä minttumuffineita olivat. Kyllä jaksoi valvoa, kun oli eväät kohdillaan. Poikaystävä oli tehnyt coleslaw'ta ja pulled porkia (vaikkei jäänyt itse niitä nauttimaan) ja minä tzatsikia. Niitä sai sitten kastikkeiden ja juustoraasteen kanssa sulloa Pita-leivän väliin. Olin muuten todella turvoksissa ja kipeä kaikesta siitä vehnän syönnistä aamulla!

Meillä oli tänä vuonna oscarstudiossa kansainvälinen raati, kun siskoni virolainen ystävä oli meillä kylässä. Ihan oli hyvät Oscarit, vaikka en kaikista valinnoista ollutkaan samaa mieltä.

Hyvä J.K. Simmons! <3

xoxo,

minä