Eihän se ole mikään salaisuus, että pidän nuoremmista miehistä, kun otin kerran 6 vuotta itseäni nuoremman isännänkin. Mutta nyt löin kyllä pohjat, olen korviani myöten rakastunut itseäni 37 vuotta nuorempaan mieheen!

Julkaisen tässä muutaman kuvan, niin ehkä pääsette kiinni tunteeseen...

1.jpg

^ Saanko esitellä...

2.jpg3.jpg

^ Minä ja hän <3

4.jpg

^ Pikku-ukosta taitaa tulla isännän värinen, kun napero on tuollainen vaalea niin kuin minä...

5.jpg6.jpg7.jpg

8.jpg9.jpg10.jpg12.jpg

13.jpg

^ Ja mikäs se sinä olet?

14.jpg15.jpg

^ Pikkuveikkaa hakemassa

16.jpg

^ Kaks komistusta <3

17.jpg18.jpg19.jpg20.jpg21.jpg22.jpg23.jpg24.jpg

Ja minä tyhmä kun etukäteen stressasin, osaisinko rakastaa poikavauvaa yhtä paljon kuin mun tyttöjä. Tai mitä jos en masennuksissani osaisikaan muodostaa pikku-ukkoon tunnesidettä. Pyh, pah, miä oon niin rakastunut! Sairaalasta halusin pian kotiin, kun oli isompia lapsia ikävä. Mutta ensimmäisenä iltana kotona itkin, kun olisin halunnut takaisin sairaalaan. Kamalaa, kun piti jakaa tämän pienen miehen huomio muiden kanssa! Sairaalassa saimme olla kahdestaan omassa kuplassamme melkein yötä päivää.

xoxo,

umpirakastunut minä

 

PS. Blogissa voi olla nyt hieman hiljaista... Meillä on liian kiire tuijotella toisiamme silmiin!

 

* Siirretty Starboxista 31.3.2019 *