Tämä on tavallaan viikon vanha päivitys, mutta kameran muistikortti oli tytön matkassa isällään, niin nyt vasta pääsin blogin päivityksen makuun. Viikko sitten olin siis viimeistä päivää töissä ennen äippälomaa.

Fotor1125221626-normal.jpg

Aamulla revin Jorsen mulle askartelemasta aamukammasta (laskivat, koska pääsevät minusta eroon :D) viimeisen riekaleen. Ilme voisi olla vähemmän tyytyväinenkin... :D

Päivän päätteeksi jätin avaimet ja työpuhelimen hallintotoimistoon, niitä ei tule ikävä! Meidän tiimiä ja kahvihuonetta sen sijaan varmaan tulee...

Toimistokin piti siivota sijaista varten (jos sellainen tulee?). Ajattelin tässä nyt esitellä toimiston askartelu-paskartelu-sisustusta. Oikealla keskellä on virsikirjasta tekemäni kynäpurkki. Sain kirjan lahjaksi erään vainajan omaishoitajalta. Minulla kuitenkin on jo monta virsikirjaa, osa jopa nuoteilla :), niinpä tästä tuli kynäteline!

Alhaalla oikealla on huonekasvistani "Elviksestä" sojottava kyltti. Tämä on toimiston paras vitsi, sillä Jumala ei suonut Elvikselle kasvua vaan se kuoli, kun olin kesän poissa töistä ja viran silloinen virallinen haltija hoiteli toimistoa.

Fotor1125221851-normal.jpg

Tässä kuvassa Elvikseen voikin tutustua paremmin! :)

Muistilapputeline on tehty taittelemalla jostain ikivanhasta kasvatusoppaasta. Se oli niin vanhentunutta tietoa, että ansaitsi päästä eläkkeelle niistä hommista ja siirtyä hyödyllisempään käyttöön!

Enkelikynttilän sain eräältä leskeltä, jonka miehen siunasin. Hän on itse askarrellut sen.

Pray, Create, Love, Listen voisi sitten olla minun mantrani työssä. Sen vieressäon tärkeitä valokuvia ja minulle tärkein työssä koskaan saamani palaute <3, joka tuossa alhaalla oikealla näkyykin isonnettuna.

Sinne jäi toimisto mutta minä palaan vielä!

xoxo,

minä