Älkää käsittäkö väärin, minä rakastan joulua ja joulukoristeita! Luntakin rakastan, jos se ei ole märkää, eikä kylmää.  On ihanaa, että tulee joulu ja voi polttaa kynttilöitä. Suurimmasta osasta taloa keräsinkin kesäsomisteet piiloon, no problem, mutta... Miten mun on niin vaikea luopua pikkuvessan kesäisistä koristeista???

1.jpg

En yhtään keksi, mitä laittaisin edes tilalle, jos kerään kaikki hiekat ja simpukat pois...

2.jpg

3.jpg

Voiko vessa talvehtia kesäfiiliksissä?

4.jpg

5.jpg

Pääseekö mun laiva seilaamaan, jos meri on jäässä?

6.jpg

Jos vaan ripustan siihen pari joulupalloa, niin sehän menee joulukoristeesta?

7.jpg

Setäni vaimolta, Nadjalta, sain uuden ihanan harjatelineen taaperon rikkoman lasimaljakon tilalle. "Kiitos, tämä on ihana!" minä kehuin. "No kuka tykkää mistäkin," sanoi Nadja, "minusta Riviera Maisonia on ihan liikaa kaikkialla!"

Hahaa, eihän Riviera Maisonia voi olla liikaa?

Olisihan nuita RM:n joulu-/talvisomisteitakin, mutta pankkitili sanoo ei... Kuningasideoita odotellessa annan ehkä tropiikin rantojen rentouttaa vessakyntejäni vielä hetken...

Luopumisen vaikeus näkyy siinäkin, että viimeksi taisin poistaa jouluvalot kuistilta toukokuussa... Kohta ne simpukatkin ovat taas ajankohtaisia.

xoxo,

minä

 

* Siirretty Starboxista 10.2.2019 *