Isi (kiitos ihana! <3 ) oli ostanut mulle ja teinille etukäteen jononohituslipun London Eyehin, eli Thamesin jokivartta hallitsevaan maailmanpyörään, ja Madame Tussauds'in vahakabinettiin. Maailmanpyörää lähinnä olevalla tubeasemalla törmäsimme valtavaan Stay Puft Marshmallow Maniin.

L1.jpg

Matkalla London eyelle en osannut päättää, olisinko palatsin vartija vai Paddington - joten olin molemmat. Sori vaan kaikki te lapset, jotka odotitte vuoroanne, täti leikkii nyt!

L2.jpg

Saimme nopeasti liput vaihdettua, eikä jonotus Fast Trackillä kestänyt kovin kauaa. Sillä on muuten väliä, monentenako pääset kärryyn! Kaikki tunkevat siihen samaan kulmaan kapselia, jossa Big Ben näkyy. Oikein muuta kuvaamisen arvoista pyörästä ei näkynytkään.

L4.jpg

L11.jpg


L8.jpg

L7.jpg

L6.jpg

L5.jpgL3.jpg

No paitsi tietysti itse pyörä, jonka palkit jotenkin viehättivät minua...

L10.jpg

L9.jpg

Mun mielestä kokemus on ylimainostettu ja ylihinnoiteltu. Mutta olihan se koettava.

Lontoonsilmältä suuntasimme sitten ihan toisenlaiseen jonotussimulaattoriin vahakabinetille...

Mutta nyt ta-daa!

xoxo,

minä