Minulla oli jo Bean syntyessä ajatuksena, että kerään valokuvaseinään kehyksiä. Ehkä muistattekin, kun raahasin kirpparilta 50 sentin valkoisia kehyksiä ja Robinhoodista euron-parin. Sitten näin Pinterestissä aivan ihanan Riviera Maison-kehyksistä kootun seinän. Minun seinäni on sekasikiö. Siellä roikkuvat sulassa sovussa (vinossa) RM-kehykset ja kirpparilöydöt.

BeFunky_017.jpg.jpg

Ylemmässä Brothers & Sisters-kehyksessä on vielä kaupan kuvat. Odottelen, että saadaan siihen poikaystävän perhekuvia. Muutaman viikon seinää ehtivät koristaa vieraat lapsetkin mutta nyt olen jo muut kehykset ehtinyt täyttää. Muste alkaa valokuvatulostimesta loppumaan, pitääkin muistaa tilata uutta!

BeFunky_018.jpg.jpg

BeFunky_020.jpg.jpg

^ Hassusti sattui kehyksiin allekkain kuvat teinistä ja minusta melkein saman ikäisinä omien siskojemme kanssa. On tuo minun teinini vaan niin kaunis! Vaikka olen minäkin näköjään ollut ihan nätti... mikähän meni pieleen? :D

BeFunky_021.jpg.jpg

Minä olen seinään tosi tyytyväinen, vaikka vinossa kehykset taitavat ollakin. Kaikki mun ihanat samalla seinällä!

Mitäs tykkäätte?

xoxo,

minä