...nimittäin vessojen sisustusta. Poikaystävä rakensi minulle ihanan hyllyn Hallan ja Tiutisen rannoilta löytämistäni ajopuulankuista ja Ikean Ekby Valter-hyllynkannattimista, jotka olin maalannut valkoisiksi. Vessan seinässä oli nimittäin kaksi ikävää ruuvinreikää ja tällä ratkaisulla ne saatiin piiloon.

kaks.jpg

Hylly on ikävän ylhäällä (koska ne reiät), mikä tekee sen sisustamisesta hieman hankalaa... Pienet tavarat eivät näy, ja isot tavarat nousevat typerän lähelle kattoa.

Tuossa ensimmäisessä viritelmässä sovitin sinne uutta ankkuriani, joka kyllä saapui kurjimpaan mahdolliseen aikaan. Sen saapumista on odotettu kieli pitkällä kuukausia ja sen piti tulla kesällä, Mutta se saapuikin sitten nyt. Ankkurin hinta on 109 euroa. Vilkaisin tilin saldoa, kun sain viestin, että ankkuri on vihdoin saapunut: 110 euroa. Voi kakka, kutsukaa minua usein syömään ennen tilipäivää! :D

Tämän kuun tilin olen kantanut nimittäin erinäisiin rautakauppoihin. Olen ostanut tolkuttoman määrän erilaisia maaleja ja muuta tarpeellista matskua ehostaakseni paikkoja ennen teinin rippijuhlia.

No mutta... ankkuri näytti liian korkealta hyllyn päällä. Poikaystävä ehdotti, että hakisin veneen yläkerran vessasta ja asettaisin sen hyllyn päälle. Ihan oikeasti hyvä sisustusidea!

yy.jpg

Mutta mitäs sitten yläkerran vessaan tulisi? - Jospa veisin ankkurin sinne? Poikaystävän mielestä kuitenkin vene ja ankkuri kuuluvat samaan vessaan. Tarjoutui jopa rakentamaan ankkurille oman hyllyn!!! No, teinihän on vaan tyytyväinen, jos yläkerran vessassa ei ole Riviera Maisonia...

yy2.jpg

yy3.jpg

yks.jpg

Pitää kyllä varoa ylisisustamista - ettei joka nurkka ala olla täynnä simpukankuoria.

Hii-o-hoi, näillä mennään taas hetki eteenpäin... vaan jotain keksin vielä yläkerran vessankin pään menoksi!

Sadepäivän jatkoja!

xoxo,

minä