Minä rakastan lentokoneita. Tykkään katsella niiden nousuja ja laskuja. Vantaalla asuessa suurta huvia oli ajaa bussilla lentokentälle cappuccinolle ja katsella koneita. Nykyäänhän niitä ei oikein pääse edes näkemään ilman matkalippua.

Täällä Kotkassa kaukana koneista (jos ei Kymin lentokenttää lasketa), mulla täytyy olla korvikkeita...

Niinpä kun Riviera Maisonin kevätkokoelmasta löytyi uusi lentokone, varasin sellaisen.

1.jpg

Hieno, eikö? Olin kaavailut sitä eteiseen, jossa on vähän matkustusteemaa, mutta eteisessä jo olevat koneet ovat niin erityylisiä, että tämä saa väistää...

3.jpg

2.jpg

4.jpg

Kodinhoitohuoneessa on valkoista ja rottinkia, joten tyylinsä puolesta uusi kone sopisi sinne...

5.jpg

Itse asiassa kodinhoitohuone on ainoa, jonka olen maalannut kokonaan valkoiseksi, vaikka jos isännältä kysytään, meillä on kokovalkoinen koti.

6.jpg

7.jpg

Jospa siis etsisin sille kodinhoitohuoneesta paikan... joko roikkumaan katosta tai pesukoneen päälle?

8.jpg9.jpg

Sitten vaan sormia ristiin, että meidän ihan oikea kone pääsee tänään lähtemään ilman lakkoja sun muita. Suuntana Saksa ja siskon valmistujaiset. Meillehän se olisi vain ikävä lomamatkan peruuntuminen, jos jäädään tyttöjen kanssa rannalle ruikuttamaan, mutta kun sisko lentää samassa koneessa. Olisi varmaan kivaa, jos hän pääsisi osallistumaan omiin juhliinsa! :)

10.jpg

Heipparallaa! Tämä tätsykkä kuittaa itsensä lomalle.

xoxo,

minä

 

PS. Muistinko sanoa, että vaikka rakastan lentokoneita, pelkään lentämistä...

 

* Siirretty Starboxista 19.2.2019 *