Äitienpäivän kunniaksi ajattelin ottaa meidän taaperosta vähän kuvia mummuille. Meidän Resu-Iitan kohdalla se tarkoitti ensin naamanpesua ja sitten hiustenlaittoa ja vaatteidenvaihtoa. Taapero selkeästi nautti tästä hellinnästä, vaikka antoikin ensin kameralle ylimielisiä ja kyllästyneitä ilmeitä. Se oli kuitenkin ihan parasta, kun sai suihketta ja lämpörullat päähän: "Minun!"

159.jpg

163.jpg

162.jpg

Sitten mentiin takapihalle räpsimään kameralla... (Mekko on muuten Hienohelmasta, kukkaseppele juuri Zarasta ostettu)

179.jpg

180.jpg

181.jpg

193.jpg

194.jpg

204.jpg

206.jpg

214.jpg

221.jpg

Kuten kuvasta näkyy, takapihalla tulvii... Pitäisi keksiä, miten pihan saa tasoitettua!

Noh... sitten koitti se äitienpäivän aamu. Kiitos pomolle, jonka ansiosta sain vapaata aikaa viettää aamua perheen kanssa! Minä sain karppiaamiaisen sänkyyn oikein valkovuokkojen kera! Ihanaa, eikö?

20160508_072318.jpg

20160508_072527.jpg

Ihmettelin, missä välissä poikaystävä ehti vuokot keräämään, mutta siihen riitti kuulemma kipaisu tien toiselle puolelle tyhjälle tontille - 5 metrin matka. Me ollaan luonnon keskellä! :) Ei sentään omasta pihasta löytynyt!!! :D

Teiniltä en taaskaan saanut edes korttia. Ihmettelen kyllä, mitä on tapahtunut, kun tyttö oli ennen niin huomaavainen. En minä paljoa vaatisi, mutta joku tunnustus tehdystä työstä olisi kiva saada. Tyttö kun on vielä niin taitava piirtämään, että varmaan kortti syntyisi helposti... :(

Poikaystävältä sain vielä lahjaksi Riviera Maisonin ihanan yrttitelineen. Nyt vielä kun hankin ruukut siihen, niin saan vaikka minttua ja basilikaa siihen kasvamaan...

IMG_0481.jpg

Sitten lähdimmekin Naantalin aurinkoon viettämään äitienpäivää... Omalla äidillä on vielä käymättä, kun aikataulut eivät osuneet yksiin. Mutta päästään sitten taas juhlimaan ensi lauantaina, kun on koko perhe koossa - siis myös sisarukseni!

Kiitos omalle äidille ja mummolle ja kaikille muille äideille ja mummoille!  Kiitos siitä mallista, jonka olette antaneet. On maailman ihaninta olla äiti. Ja olen hirveän kiitollinen, että saan olla juuri minun lapsieni äiti... 

Suoraan sanottuna, minä teen ihan hirveän hyviä lapsia, ihanimpia ja parhaimpia!

xoxo,

minä