Isyyspakkausta kootessani törmäsin nimikoituihin harsoihin. Olin juuri ehtinyt miettimään, että mistäs niitä harsoja saakaan, ison tytön äitiyspakkauksessa niitä tuli mutta nythän en ottanut pakkausta.

Tilaus siis vetämään osoitteeseen http://mussukat.fi/ (kunhan ensin oli neuvoteltu poikaystävän kanssa koko etunimen kirjoitusasusta. Toista nimeä näihin ei kirjailtu mutta siitäkin on ehkä jo jonkinlainen käry) ja lopputulos on tässä:

BeFunky_DSCF7292.jpg-normal.jpg

Poikaystävä kysyi, että mitä jos se kuitenkin on poika. Minä heitin vitsillä, että sitten sun on vaan pakko tehdä mun kanssa vielä se tyttö. Aikaisemmin poikaystävä on sanonut, että jos minä ikinä enää olen raskaana, hän muuttaa yhdeksäksi kuukaudeksi muualle. Nyt vastaus oli, että "no, saispahan ainakin toisen isyysloman". :D Jospa siihen kätilöön nyt kuitenkin olisi luottaminen ja näille löytyisi kerralla käyttäjä... :)

Mitä mieltä olette, voiko puklurätti olla söpö? ;)

xoxo,

minä