Tällaisen Memory Boxin ostin lahjakortillani LivingDeauvillesta. Päivitän boksin sisustusta osissa, koska se vaati vähän hankintoja... 

BeFunky_IMG_9743.jpg-normal.jpg

Ensimmäisenä rakensin teinin vanhoista rakennuspalikoista kirjainpalikat Bean boksiin:

BeFunky_IMG_9745.jpg-normal.jpg

Saatuani ne valmiiksi hokasin, että minun pitää ehdottomasti tehdä myös teinille samanmoinen boksi. Niinpä ehdotin, että mennään tulevana viikonloppuna Naantaliin, kun minulla on sopivasti "tilipäivä" perjantaina. Mutta olin sitten unohtanut kokonaan teinin tanssinäytöksen ja pääsemmekin lähtemään vasta lauantaina näytöksen jälkeen, eikä LivingDeauville taida olla auki sunnuntaina. Voi tätä imetysdementiaa... lainaisikohan meidän mummo mulle sen alzheimer-lääkkeitä? No seuraavalla kerralla sitten...

Tässä teinin palikat:

BeFunky_IMG_9747.jpg-normal.jpg

Vaihdan varmaan vielä kirjaimet harmaaseen pahviin, niin kuin Bean palikoissa, kunhan löydän sellaista. Tuo kiiltävä paperi käyttäytyy ikävästi valon osuessa siihen.

Nyt laulaa huutonet, jotta saan seuraavia juttuja tähän,,, stay tuned!

xoxo,

minä