Olin töiden puolesta teinin kanssa torstaina Megazonessa - mikä oli tietenkin megahauskaa! Meillä oli pari tuntia aikaa Helsingin keskustassa syömiseen ja shoppaamiseen ennen lasersodan alkua.

Olin ajatellut ehtiä käymään keskustan sisustusliikkeissä - Granitissa ja White on Whitessa. Helatorstaista johtuen Granitin ovt olivat kuitenkin kiinni, WoWissa sen sijaan lykästi.

Raahasin työkaveriraukan mukaan sisustuskauppaan. Minä olin lähinnä haihattelemassa, tilin saldo kun lähestyy nollaa näin viikko ennen tilipäivää... Ja niinhän siinä sitten kävi, että työkaveri poistui liikkeestä mukanaan matto (!) - ja minun ostokseni olivat hieman vaatimattomammat: kaksi 5,95 maksavaa minikokoista kuppia tuliaisiksi taaperolle.

k%C3%B6%C3%B6kki3.jpg

Jos äidillä on Riviera Maisonia, pitäähän lapsellakin olla? Ennestäänhän taaperon leikkikeittiöstä löytyi jo RM:iakin:

k%C3%B6%C3%B6kki2.jpg

Leikki alkakoon... tai jatkukoon... tai miten vaan!

k%C3%B6%C3%B6kki.jpg

Sinne White on Whiteen jäi pari juttua, jotka kaivelevat mieltä... ehkä palaan tilipäivänä hieromaan niihin lähempää tuttavuutta.

xoxo,

minä

PS. Hyvää huomista äitienpäivää kaikille äideille - ja kaikille, joilla on äiti!