Kuten jo aiemmin totesin, niin eksä sai otettua kauniita kuvia kauniista tytöstämme. Tässä minun suosikkejani.

IMG_5388.jpg

IMG_5375-2.jpg

IMG_5377.jpg

Ja noista tietysti valitsin kitoskortteihin tämän:

ebanen.jpg

Kortit teetettiin Ifolorilla. Minua nauratti aivan jäätävästi kortteja lähettäessä, sillä postimerkit, joilla kiitoskortit lähetettiin, on ostettu 14 vuotta sitten minun häideni kiitoskortteihin. Meillä oli heti ensimmäisten avioliittokuukausien aikana eksän kanssa niin karmea aviokriisi, että kortit jäivät kokonaan lähettämättä. Viimeisten 14 vuoden lähtevän postin olen lähettänyt näillä merkeillä ja nyt oli minusta jotenkin osuvaa, että niitä käytettiin yhteisen tyttären kuorissa, etten ominut postimerkkejä erossa... :) Äidiltä piti ihan kysyä, että tunnistitko merkit, he ne nimittäin aikoinaan ostivat. Pakko sanoa, että ikimerkki on loistava idea, kiitos Posti! :D

merkit2%5B1%5D.jpg

Merkkejä jäi edelleen - ehkä sitten lakkiaiskortteihin?

merkit%5B1%5D.jpg

Eipä ole ihan liikaa tullut postikortteja ja kirjeitä läheteltyä viime vuosina... Nyt toivon kovasti, että meiltä lähti kaikille juhlissa olleille kortti. Olin ihan pää pyörällä koko tilanteessa ja pelkään, että unohdin jonkun...

Yksi päivä vielä lomaan, jos sitten vaikka kerkeisi bloggailemaan...

xoxo,

minä