Kun 2002 menin naimisiin, oli lahjalistani ykköstoiveena blenderi. Sitä ei saatu. Enkä ole sellaista senkään jälkeen saanut, kunnes eilen päätin, että ansaitsen blenderin! Minusa on tullut täysin smoothiehullu raskausaikana. Saatan palkita itseni kesken työpäivän Arnolds'in smoothiella. 

Nytpä tehdään smoothieita kotona! Ostin blenderin lisäksi Rainbow'n smoothiehedelmiä/-marjoja joka makua pakastealtaasta ja maustamatonta jogurttia niiden seuraksi. Kiva yllätys oli, että hedelät ja marjat ovat valmiissa annospusseissa siellä ison pussin sisässä.BeFunky_20131101_204021.jpg-normal.jpg

Blenderin ulkonäkökriteeri oli se, että sen piti sopi väriltään meidän muihin laitteisiin. Hauskaahan meidän keittiön varustuksessa on se, että vedenkeitin, teenhaudutin ja leipälaatikko olivat minun omaisuutta ja poikaystävän mukana tänne muutti täysin väreihin sopiva kahvinkeitin! Match made in heaven? Siis sekä vedenkeitin & kahvinkeitin että minä & poikaystävä... :D Minun vanha kahvinkeittimeni oli sellainen ikivanha musta rotisko...

Ihan kitkatta uuden laitteen käyttöönotto ei sujunut, sotkin koko keittiön, kun ruuvasin lasiosan irti laitteesta ja sen pohja petti. Poikaystävä kävi sitten pitämässä käyttökoulutuksen, kun minä nolona pyyhin smoothieita pöytätasoilta...

Mikä on lempparismoothiemakusi?

xoxo,

minä