Tänään kävin Karhulassa kirpparilla. Sieltä en mitään löytänyt mutta aiemmin viikolla kiersin Kotkansaaren kirpparit ja niiltä tein löytöjä.

Tytöllä on jo ennestään yksi tällainen CD-laatikko mutta se on ihan täynnä. Kun löysin samanlaisen 3,5 eurolla, niiin olihan se ostettava!BeFunky_IMG_7883.jpg-normal.jpg

Tähän ihastuin täysin:

BeFunky_IMG_7886.jpg-normal.jpg

En ole ikonitaiteen ystävä. Se maalaustyyli ja käytössä olevat värit eivät millään tapaa sytytä minua, mutta näitä metallikehyksiä olen aina ihaillut! Tämä pääsee mun kotialttarille. Hetken aikaa naureskielin ajatukselle, että pitäisikö liimata mun ja vauvan kuvat tuonne taakse... mutta se saattaisi mennä jo rienauksen puolelle! :D

Ja sitten lysin tämän:

BeFunky_IMG_7889.jpg-normal.jpg

Tämähän on jo toinen apteekkipullo, jonka olen kirpparilta löytänyt. Tykkään siis vain näistä, joissa on tekstit. Tämä on tosi paljon kivemmin kulunut, kuin se vanha. Nyt tätä apteekkikamaa alkaa kertymään:

BeFunky_IMG_7892.jpg-normal.jpg

Mitä miä näistä keksin?

xoxo,

minä