* kaupallinen yhteistyö Players Sports Barin kanssa *

Ootko käyny Players Sports Barissa Kotkassa? No miä oon.

Perjantaina minulle ja muutamalle muulle starboxilaiselle tarjoutui aivan ainutlaatuinen tilaisuus tutustua baariin ihan täydellä pöhinällä. Oli niin mahtava ilta, että haluan jakaa sen teidän kanssanne!

Ensin vähän tutustuttiin tiloihin... Vaikka olen itse ollut monta kertaa työkavereiden kanssa Playersissä, minulta oli jäänyt huomaamatta eri Liiga-joukkueiden aitiot baarin etuosassa. Olemme aina suunnanneet suoraan keilaamaan tai tiskille. Jos haluaa syödä rauhassa, niin vaikka oman lempijoukkueen aitio sopisi siihen kivasti... Tepsin aitiotahan tuolla tosin ei ollut, vaan ainoastaan niiden joukkueiden, jotka ovat lähteneet baarin kanssa yhteistyöhön. Mutta tuo HIFK-aitio tuossa tulisi hyvänä kakkosena, sekään kun ei ole Jokerit. Joka onneksi onkin nyttemmin karkoitettu rajan taakse...

1.jpg

Ulkomailla kierrän aina Hard Rock Cafet läpi, täällähän sisustuksessa on sama juju... paitsi, että musiikki on korvattu urheilulla.

2.jpg

^ Tänä vuonna aion vihdoin löytää Teemu Selänteen meripäiviltä!

3.jpg

^ Selfie legendaarisen Hockey Night-takin kanssa! :D

Playersissä on kunnon katsomo isompia urheilutapahtumia varten. Itse olen joskus katsastanut F1-kauden päätöskisan siellä, nyt Playersin Teemu istutti päähäni ajatuksen, että joku lätkän MM-kisamatsi voisi olla hauskaa katsoa Playersissä ja ehkä ottaa vähän olutta...

4.jpg

Sinkkutytöille vinkkinä, että täältä kannattaisi ehkä hakea miestä. Mun empiirisen tutkimukseni mukaan nimittäin useimmat urokset pitävät oluesta ja urheilusta...

Sormet alkoivat syyhytä pelihuoneessa, kun meille esiteltiin pelikoneita. Mun baari-iltojeni ohjelmaan opiskeluaikoina Vantaan Red Onionissa kuului aina Time Crisis-ammuntapeli. Playersissäkin oli pyssyllä varustettu peli, siinä tosin ammutaan eläimiä. Kasvissyöjänä ehkä vähän kirpaisee ajatus eläinten ampumisesta (ei näköjään ihmisten kuitenkaan :D), mutta kilpailuvietti minussa on niin kova, että ehkä voittaisin moraaliset ongelmani...

5.jpg

^ Kuka lähtee mun kanssa heittelemään koreja tai ampumaan kauriita?

Minähän siis olen suuri kolikkopelien ystävä, siinä määrin, että mulla on kotona Star Wars-flipperi, joka tosin on nyt hajalla... Tunteeko joku edullisen flipperin korjaajan?

Sitten käytiin tutustumassa tyylikääseen tummaan saunaosastoon. Sauna vetää kuulemma reilut parikymmentä henkeä ja kustantaa arkena 80 euroa tunnilta ja viikonloppuisin 90€/h. Jos saa kavereita kokoon, niin siitähän ei jää juuri mitään lärviä kohti.

6.jpg

^ Poika saunoo...

7.jpg8.jpg

^ Nämä kuvat ihan vaan, koska Fresita <3 Nam...

Sitten käytiin keilaamassa. Minä en ole ikinä osannut ottaa niitä askeleita vaan kävelen siihen radan päähän ja pudotan sen pallon siinä. Ajattelin lähetyä tätä nyt niin, että jos pallolle antaisi onnensuukon, niin se tottelisi minua... ei toiminut. Olin kuitenkin hienosti jaetulla kolmannella sijalla... mikä on nätimpi tapa sanoa, että olin toiseksi viimeinen.

Vaikka olen sysipaska keilaamisessa, niin se on ihan sairaan hauskaa ja siihen tulee himo!

9.jpg10.jpg

Melkein harmitti jättää keilarata ja siirtyä pöytään... kunnes näin, mikä meitä siellä odotti: voi morjens! Voin sanoa, että vähän jäi yli, vaikka parhaamme teimme. Minusta kasvissyöjänä ei tietysti ollut tiimille niin paljon apua, kuin olisi toivottu. Tuo aurajuustodippi oli niin hyvää, että olisin voinut syödä sitä suoraan lusikalla purkista!

11.jpg

^ I call dibs on the jalapenos!

12.jpg13.jpg

Ruoan jälkeen meitä vasta hellittiinkin, sillä alkamassa oli standup-keikka. Players järjestää erilaisia teemailtoja vaikkapa musiikin ja standupin saralla. Iltoihin panostetaan täysillä. Teemu kertoi muun muassa tuloillaan olevasta Elvis-illasta, jolle löytyy Elvis-aiheinen ruokalista ja drinkkilista ja myynnissä on fanitavaraa. Naisteniltaakin lupailtiin...

Minä olen todella kieron huumorin ystävä, joten kutsu standup-keikalle oli aivan parhautta. Tupa oli täynnä keikan alkaessa ja fiilis katossa. Ihmiset käyvät usein katsomassa niitä tuttuja isoja nimiä ja pakko myöntää, että itsekin pelkäsin, kun en tuntenut esiintyjiä entuudestaan, että jos joutuu tuntemaan myötähäpeää, kun joku ei olekaan hauska... Suosittelen heittämään ennakkoluulot romukoppaan! En muista koska olisin viimeksi nauranut yhtä paljon. Ja ripareilla mun kehurinkilapuissa lukee poikkeuksetta: "nauraa aina".  Yhden koomikon kohdalla joduin hetken miettimään, että lähteekö tämä, mutta kun hoksasin, miten hänen vitsinsä toimivat, nauroin niille kaksinkerroin.

Yksi esiintyjistä oli pappisopiskelija. Lämpenin siis heti. Hän väitti pappien olevan kovia valehtelemaan. 4 valhetta samassa lauseessa: "Rakkaat ystävät, mukava nähdä teitä näin runsaslukuisina." Tämä asettaa nyt vähän haasteita seuraavan liturgian alkusanoille... :D Taidan käyttää tämän kirkossa.

Sanoinhan, että olen kieron huumorin ystävä? Ihan mun lempparijuttujani oli kun koomikko kertoi olleensa lastentarhassa töissä... harmi vaan, että hänellä oli myös touretten syndrooma: "Pää, olkapää, peppu... Vittu! Kyrpä! Perse!" Meinasin pudota tuolilta! (Pahoittelut kielenkäytöstä - lyödään tähän postaukseen k-18 merkintä)

14.jpg

^ En tiedä, johtuiko kika-kika-vaihe loistavasta huumorista, vai tästä ihanasta drinkistä, joita jouduin juomaan kaksi, koska Tanja oli paikalla autolla...

Illan päätteeksi voin sanoa, että olen ihan #lätkässä Playersiin. Vaikka siinä kävi niin, että illan aikana se aiemmin mainittu TPS otti ja lähti kesälomille. Siinä oli vähän naljailua paikalla olleiden HIFK-fanien kanssa. Mutta saavat vääräuskoisuutensa anteeksi, koska olivat mukavia ihmisiä...

15.jpg

Poislähtiessä bongasin tuon sairaan hauskan selfieseinän, siinä oli jos jonkinlaista kylttiä, mailaa ja kypärää rekvisiitaksi, olisin vaan tarvinut selfiekepin ja kolmannen käden. Onkohan seinä uusi, kun en sitä aiemmin ole bongannut?

Ihan mahtava paikka! Koska mennään uudestaan?

xoxo,

minä

 

PS. Koska mun blogin piti ensisijaisesti olla sisustusblogi (on ollut kaikkea muuta), niin tässä ehkä vastaus kysymykseen, miksi olen Playersissä, kuin kotonani... mullahan on myös näitä urheilujuttuja sisustuksessa!

16.jpg