Käyttin viime viikon lauantaina, kun poikaystävä oli yhden vuorokauden kotona harjoitusten välissä ja minä en ollut päässyt Tukholmaan, Porvoossa.

Löysin aivan ihanan Vintage/second hand store-liikkeen, jota en aiemmin ollut bongannut. Poikaystävä ei varmaan ostosreissusta ollut etukäteen järin innoissaan, mutta tuosta ekasta kaupasta mukaan tarttui tavaraa vain hänelle.

Nyt haluaisin sanoa, että tämä blogi ei missään nimessä suosi tai hyväksy tupakanpolttoa. Se on pelkästään tyhmää. Vaarini kuoli melko nuorena kurkunpään syöpään tupakanpolton seurauksena. Mutta aikuisten ihmisten pitää kai itse antaa tehdä virheensä?

Niinpä: maailman hienoin sytkäri. Minä tykkään Volkswagenin Kleinbusseista aivan hulluna. Tupakat puolestaan saa jemmaan metalliseen rättisitikkarasiaan.

BeFunky_null_8.jpg-normal.jpg

BeFunky_IMG_7765.jpg-normal.jpg

Kävimme sitten lempparikahvilassani Paahtimossa kahvilla ja kaakaolla ja jatkoimme shoppailua. En tainnut ostaa mitään itselleni vaikka Porvoo on täynnä ihanuuksia.

Kotimatkalla poikaystävä kysyi, olisinko halunnut vielä käydä Veturissa, niinpä kurvasimme Kouvolaan. Vaikka päivän jälkeen olin järkyttävän väsynyt, ei minua enää hatrmittanut se Tukholman matkan peruuntuminen niin paljon.

Ja kuuluuhan Porvoossa käydä joulun alla...

xoxo,

minä