Muumimaailman sivutuotteena tulin tosiaan tehneeksi budjetoimattoman ostosreissun Living Deauvilleen, jonka johdosta en taidakaan ostaa juuri mitään ennen seuraavaa tilipäivää... Tarkoitus oli kotiuttaa ainoastaan dippikulho, sillä minulle selvisi, että sitä Bruka Designin valkohopeista ruukkusarjaa, jota saimme poikaystävän vanhemmilta tupaantuliaislahjana, on olemassa myös dippikulho. No dippikulhoa en Living Deauvillestä kuitenkaan löytänyt, mutta saman sarjan Snacks-kulho kotiutui. Laitanpa siihen sitten vaikka pähkinöitä.

a6.jpg

Tarkasilmäisimmät ehkä huomaavat, että mun rakastamastani Alessin mitasarjasta puuttuu desin mitta välistä. Pudotin sen lattialle ja sattumoisin taapero oppi siinä hetkessä sanomaan sen v-alkuisen sanan. Pääsi vähän niin kuin primitiivireaktiona äidin suusta...

En voinut ohittaa myöskään tätä Kitchen-kulhoa, joka korvaa vanhan Ikean terästelineen kauhojen pidikkeenä.

a2.jpg

a1.jpg

Sekin on Bruka Designia, vaikkakin metallia. Lisäksi silmään osuivat Riverdalen öljy- ja viinietikkapullot. Minulla oli hetken käytössä lasinen Riviera Maisonin etikkapullo, josta kosteus ei kuitenkaan pesun jälkeen tule lainkaan ulos ja pullo kerää pohjaan valtavasti sakkaa. Varsin toimimaton tarkoitukseensa siis... Olenkin siirtänyt sen palvelemaan maljakkona yksittäisille kukille.

a3.jpg

Siellä ne nyt tököttävät H&M homen puulaatikossa Tigerin pippurimyllyjen seurana.

a4.jpg

Mitään Riverdalen tuotteita en olekaan aiemmin tainnut omistaa...

Mustavalkoisuus on jotenkin nyt se juttu, mistä innostun!

a5.jpg

Kuvasta voisi luulla, että olen suurikin teen ystävä... Todellisuudessa molemmat teekannut ovat kaupanpäällisiä, jotka kertovat siitä, että ystävänpäivän tienoilla olen raahannut sata euroa kahteen eri sisutuskauppaan... hupsista! Hämmentävää on minusta se, että tuo sydän kannun katolla on erilainen.

Onpa kiva tulla kotiin, kun on itselleen tuomisia... :D

oxo,

minä